جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۱۵:۰۰

در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت
آموزش حقوق قراردادها به مدیران آینده صنعت نفت آغاز شد

باشگاه خبری فراساحل: جلسه آموزش حقوق قراردادها از صبح امروز (٢٩ ارديبهشت ماه) در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت آغاز شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، پیرو انتخاب ٤٨ نفر برای پرورش به عنوان مدیران پروژه آتی صنعت نفت از سوی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، از صبح امروز (چهارشنبه، ٢٩ اردیبهشت ماه) جلسه آموزشی حقوق قراردادها با تدریس استاد طبیب زاده برای این افرادآغاز شده است. بر اساس این گزارش، منتخبان مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بعدازظهر امروز نیز در کلاس قانون مناقصات که از سوی عباس محسنی تدریس می شود، حضور می یابند.


این در حالی است که صبح دیروز (سه شنبه، ٢٨ اردیبهشت ماه) نیز سومین و آخرین جلسه آموزشی اقتصاد مهندسی با تدریس علیرضا صادق آبادی و بعدازظهر روز گذشته نیز دوره آموزشی اقتصاد کلان با تدریس حسن درگاهی برای افراد مذکور برگزار شد. دوره‌های آموزشی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت از حدود یک ماه پیش و در مرحله نخست، برای ٤٨ نفر از افراد برگزیده این مرکز به منظور پرورش مدیران پروژه آینده صنعت نفت آغاز شده است که در این راستا، جلسه‌های آموزشی با عناوین قانون مناقصه‌ها، مبانی مدیریت پروژه، اقتصاد مهندسی، اقتصاد کلان و آیین نامه معاملات برگزار شده است.


مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با هدف شناسایی، پرورش و معرفی نسلی نو از مدیران صنعت نفت شکل گرفته است تا با توجه به در پیش بودن موج بازنشستگی مدیران صنعت نفت و شرائط ویژه این صنعت، ظرفیت‌های مدیریتی را به شکل بهینه در صنعت نفت شناسایی کرده و پرورش دهد. به این منظور، پس از بررسی‌های مختلف اعم از سنجش سلامت روان، مهارت‌های رفتاری، مهارت‌های زبان و رایانه و انجام مصاحبه‌های تخصصی، از میان حدود هزار نفر، ٤٨ نفر که اکنون در این دوره آموزشی حضور یافته‌اند، منتخب شده‌اند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است هفت دوره آموزشی برای این افراد برگزیده برگزار شود که مبانی مدیریت پروژه، اقتصاد مهندسی، اقتصاد کلان، آیین نامه معاملات، قانون مناقصه‌ها، تامین منابع مالی و مباحث حقوقی و قراردادی رئوس این دوره‌های آموزشی است و در پایان برای افراد گواهینامه صادر می‌شود.



  کد خبر : 1686
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :